|
Сабота, 01 Мај 2010 12:24 |
56 грама ореви дневно го намалува ризикот од кардиоваскуларни заболувања кај луѓето со дијабетес.
Во минатото истражување беа потврдени позитивните ефекти на бадемите, а сега им се приклучија и ореви ...
Повеќе...
|
|
|
Сабота, 01 Мај 2010 12:08 |
Какаото е уште еден богат извор на антиоксиданси и го успорува меѓудругото и стареењето. Шолја какао во денот може да придонесе до подобро здравје.Тим научници од универзитетот "Корнел" установиле дек ...
Повеќе...
|
|
Лутите пиперки го топат вишокот килограми |
|
Четврток, 29 Април 2010 11:43 |
Новото истражување покажува дека топлината, генерира од пикантните храни, ја зголемува размената на материи и на тој начин го забрзува топењето на вишокот килограми. Затоа ако сакате да се ослободи ...
Повеќе...
|
|
|
Витаминот А добар за компјутерџиите |
|
Среда, 28 Април 2010 09:59 |
Витаминот А е алкохол со висока молекуларна тежина, кој се депонира во црниот дроб 95%, бубрезите, градите и во мастите.
Во најголем дел настанува со конверзација на бета-каротинот од храната, ко ...
Повеќе...
|
|
Антиоксиданси-силата на организмот |
|
Вторник, 27 Април 2010 09:45 |
Причина за многу болести е злонамерноста на кислородот, а човекот како што старее се повеќе оксидира. Во човековото тело непрекинато трае борбата оксиданси - молекули на кислород со антиоксиданси - ...
Повеќе...
|
|
|
|
|
<< Почеток < Пред 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Следно > Крај >>
|
|
Страна 6 од 21 |